Skrivet av: meckarmulle
« skrivet: 21 oktober 2012, 22:17:50 »Nu har jag hittat en regulator som verkar riktigt bra, den heter MTC-5080 och köpte en via eBay och den kostade bara några hundra. Den har ett reglerområde på -50 - 50 grader och använder 2 sensorer som följer med. Hanterar avfrostning och har reläutgångar för kompressor, fläkt och defrostvärmaren.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=PID&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=mtc-5080&_sacat=0
Skall bli intressant att testa den, någon på forumet som redan provat den?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=PID&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=mtc-5080&_sacat=0
Skall bli intressant att testa den, någon på forumet som redan provat den?
.png)


.png)








.png)




gäster: 1414
dolda: 0
användare: 6