Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Toshiba er stille !  (läst 1657 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad raptus

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 1019
  • Karma +0/-5
  • Daikin Synergi 40 ( Caldo XR 40)
Toshiba er stille !
« skrivet: 28 juli 2006, 21:13:15 »
Etter Ã¥ ha hørt pÃ¥ varmepumper av flere typer er det for meg ubegripelig at Toshiba kan ha et rykte som mer støyende enn andre varmepumper . Etter mine ører sÃ¥ er faktisk Toshiba RAS 10 og RAS 13 langt mer stillegÃ¥ende enn andre pumper som jeg har hørt , unntaket er Mitsubishi Heavvy SRK 35 som ogsÃ¥ er svært støysvak ( lyden pÃ¥ den er mest hørbar i overkant pÃ¥ innedel ) sÃ¥ for dere som velger den , sÃ¥ monter den høyt. Den mest ubehagelige lyden som jeg oppfattet var faktisk pÃ¥ Panasonic HE 12 DKE , lyden pÃ¥ den var mildt sagt jævlig irriterende bÃ¥de pÃ¥ inne og utedel . Finnes helt sikkert delte meninger om dette , men vil gi mitt bidrag til Ã¥ gi Toshiba et rykte som stillegÃ¥ende og ikke la et rykte som støyende forhindre folk i Ã¥ kjøpe en svært bra pumpe . Som et spark i leggen til Panasonic sÃ¥ kan Panasonic selgere opplyse om at de sÃ¥kalt fenomenalt støysvake Panasonic i beste fall gjelder kun deres minste pumper ( 9 serier ) men at mange av pumpene  i ( 12 serier ) som faktisk er en størrelse som de fleste mÃ¥ ha for Ã¥ ha varme vinterstid . De støyer .
Daikin Synergi 40 som erstattet Mitsubishi Electric FD35 VABH som tidligere erstattet Toshiba RAS B 13 GKVP-E .

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 601
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!