Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: ikon pÃ¥ fjärren är borta!  (läst 1180 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

whirlpool

  • Gäst
whirlpool
ikon på fjärren är borta!
« skrivet: 05 februari 2012, 12:03:54 »
Hej
Jag har en Wirlpool luft/luft som har fungerat bra tills nu . När jag skulle starta den så finns det fyra ikoner på fjärrkontrollen, kyla, avfuktning, fläkt och värme. Nu är det så att när jag blädrar fram de olika ikonerna på fjärren så hoppar den över värme ikonen, med följden av att det går inte att köra värme på pumpen. Nu undrar jag om det finns någon som vet vad felet kan vara, eller om det finns något knep så att det går att köra värme med den. Jag kör bara värme med den i alla fall.
Modellen heter: AMB 867-G

Tacksam för hjälp/
Rickard Lindskog

Utloggad raptus

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 1019
  • Karma +0/-5
  • Daikin Synergi 40 ( Caldo XR 40)
SV: ikon på fjärren är borta!
« Svar #1 skrivet: 17 maj 2012, 15:34:26 »
ForeslÃ¥r at du bytter batteri i fjernkontrollen , Ã¥ resetter den   ;)  Norsk metode   a:gl Som virker pÃ¥ de fleste apparater som er utsatt for brukerfeil   tummenupp

Raptus
Daikin Synergi 40 som erstattet Mitsubishi Electric FD35 VABH som tidligere erstattet Toshiba RAS B 13 GKVP-E .

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!