Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Ecodan/Zubadan 16kw med POOL + GV + Fläktkonvektorer  (läst 1787 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad knepig

  • Kan värmepumpar
  • ***
  • Stad/land: Norge
  • Antal inlägg: 123
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
Ecodan/Zubadan 16kw med POOL + GV + Fläktkonvektorer
« skrivet: 12 augusti 2011, 21:44:49 »
Hej! är inte sÃ¥ hemma pÃ¥ mitsubishi eller luftvärmepumpar. NÃ¥gon som vet ett bra sätt att koppla en Zubadan 16kw tillsammans med POOL, Golvvärme och fläktkonvektorer? Sc:,h  Har ej funnit poolstyrning som tillbehör till denna VP, och undrar om nÃ¥gon kan bidra med lite erfarenhet =) Jag har ev tänkt att koppla vp mot acc-tank för att sedan därifrÃ¥n mata pool, gv och konvektorer. NÃ¥gon som vet nÃ¥got bra vis att styra pooltempen? vore tacksam om nÃ¥gon orkade rita en skiss, samt dela med er om ni har nÃ¥gra relevanta erfarenheter/Ã¥sikter.  ::)

Och sÃ¥ undrar jag om nÃ¥gon kan länka till installationsmanual för nerladdning? svÃ¥rt att hitta och vis samtal med leverantören sÃ¥ fick jag endast användarmanual  :'( jag vill veta mer!!  b00k

Glad Sommar SÃ¥klart!!!!  *vinkar*
Do iT!

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!