Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Fujitsu luft/luft värmepumpar nu i sortimentet  (läst 9667 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TS Comfort AB

  • Moderator
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 8448
  • Karma +10/-2
  • Kön: Man
  • Säljer och installerar värmepumpar
    • www.tsfs.se
Fujitsu luft/luft värmepumpar nu i sortimentet
« skrivet: 03 december 2008, 21:55:55 »
Fujitsus modeller kommer nu börja att säljas hos oss. Mycket tack vare väldigt mÃ¥nga frÃ¥gor under en lÃ¥ng period av medlemmar här pÃ¥ forumet samt av framtida kunder runt om i landet. Nu när kravet om  service efter 2 Ã¥r har upphört för att den 5 Ã¥riga garantin ska gälla känns det helt rätt att Fujitsu finns i sortimentet dÃ¥ dom även har ett stort modellprogram för mycket skiftande behov i dom olika förutsättningar som finns i hushÃ¥llen runt om i landet.
Fujitsu har konkurenskraftiga maskiner till bra priser och med mycket bra garantier för slutkunden.
Dom olika modellerna MÅSTE driftsättas av ackrediterad kylfirma/kylmontör för att garantierna ska gälla överhuvudtaget.
Uppgifter om priser kommer att finnas på hemsidan www.tsfs.se inom kort.

mvh
Thomas
TS Comfort AB  (TS Fastighetservice)


Företaget har bytt bolagsform 20070101 från tidigare TS Fastighetservice till nuvarande TS Comfort AB
Se www.tsfs.se eller www.comfortab.se för aktuellt utbud av luftvärmepumpar och Poolvärmepumpar.
Våra luftvärmepumpar kommer från dom Svenska Generalagenterna och har därmed 5 års totalgaranti. Vi säljer enbart luft/luft värmepumpar inkl installation och då inom vårat installationsområde Södra Stockholm/Södermanland med lite omnejd.
Kontakta oss för kostnadsfritt hembesök för förslag på märke och modell som är lämplig för just eran fastighet.

Utloggad Northkingen

  • Power By Fujitsu
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Norsjövallen/Sverige
  • Antal inlägg: 2352
  • Karma +6/-6
  • Kön: Man
  • Carpe Diem
SV: Fujitsu luft/luft värmepumpar nu i sortimentet
« Svar #1 skrivet: 03 december 2008, 22:09:57 »
Fujitsus modeller kommer nu börja att säljas hos oss. Mycket tack vare väldigt mÃ¥nga frÃ¥gor under en lÃ¥ng period av medlemmar här pÃ¥ forumet samt av framtida kunder runt om i landet. Nu när kravet om  service efter 2 Ã¥r har upphört för att den 5 Ã¥riga garantin ska gälla känns det helt rätt att Fujitsu finns i sortimentet dÃ¥ dom även har ett stort modellprogram för mycket skiftande behov i dom olika förutsättningar som finns i hushÃ¥llen runt om i landet.
Fujitsu har konkurenskraftiga maskiner till bra priser och med mycket bra garantier för slutkunden.
Dom olika modellerna MÅSTE driftsättas av ackrediterad kylfirma/kylmontör för att garantierna ska gälla överhuvudtaget.
Uppgifter om priser kommer att finnas på hemsidan www.tsfs.se inom kort.

mvh
Thomas
TS Comfort AB  (TS Fastighetservice)




Äntligen...... Thumbsup

//Krister
1st Fujitsu AWYZ 18 LB Nocria och 1st Panasonic HE-12 DKE. Bättre med för stora än för smÃ¥ hihi. Vedkamin Handöl 34T 7kw.  1 1/2-plans Platzerhus byggt 1978 pÃ¥ 230kvm i Norsjö kommun (Norsjövallen) Norrlands inland mellan SkellefteÃ¥ och Lycksele.

Utloggad TS Comfort AB

  • Moderator
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 8448
  • Karma +10/-2
  • Kön: Man
  • Säljer och installerar värmepumpar
    • www.tsfs.se
SV: Fujitsu luft/luft värmepumpar nu i sortimentet
« Svar #2 skrivet: 03 december 2008, 22:19:40 »
Förstod att det skulle uppskattas av dig  ;D ;D
Hoppas du inte fört mig bakom ljuset med dina positiva reaktioner pÃ¥ Nokria  ;)
Du har haft din ett tag däruppe i landet och den verkar hålla för det så det verkar lovande
Kom nu inte och säg att den är trasig  knUp
mvh
Thomas
Företaget har bytt bolagsform 20070101 från tidigare TS Fastighetservice till nuvarande TS Comfort AB
Se www.tsfs.se eller www.comfortab.se för aktuellt utbud av luftvärmepumpar och Poolvärmepumpar.
Våra luftvärmepumpar kommer från dom Svenska Generalagenterna och har därmed 5 års totalgaranti. Vi säljer enbart luft/luft värmepumpar inkl installation och då inom vårat installationsområde Södra Stockholm/Södermanland med lite omnejd.
Kontakta oss för kostnadsfritt hembesök för förslag på märke och modell som är lämplig för just eran fastighet.

Utloggad Northkingen

  • Power By Fujitsu
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Norsjövallen/Sverige
  • Antal inlägg: 2352
  • Karma +6/-6
  • Kön: Man
  • Carpe Diem
SV: Fujitsu luft/luft värmepumpar nu i sortimentet
« Svar #3 skrivet: 04 december 2008, 22:33:00 »
Förstod att det skulle uppskattas av dig  ;D ;D
Hoppas du inte fört mig bakom ljuset med dina positiva reaktioner pÃ¥ Nokria  ;)
Du har haft din ett tag däruppe i landet och den verkar hålla för det så det verkar lovande
Kom nu inte och säg att den är trasig  knUp
mvh
Thomas

Hehe nej då ingen fara Nocrian bara går och går som en rolex...... det enda jag gjort med min Nocria är att dra ut trågvärmekabeln dubbelvikt genom avrinningshålet...... från fabrik så gick kabeln över hålet men inte ända ner på tråget vilket då gjorde att hålet ville frysa igen.....men efter det jag dragit ut kablen dubbelvikt ca 2-3cm genom hålet så har det funkat klockrent och det gjorde jag nästan direkt efter jag köpt den då jag upptäckte att det blev problem. Föresten har även plockat bort gallret på baksidan kondensorn men det har jag även gjort på min HE-12:a då sånt tjoller bara är som gjort för att det ska bygga is.....

//Krister
1st Fujitsu AWYZ 18 LB Nocria och 1st Panasonic HE-12 DKE. Bättre med för stora än för smÃ¥ hihi. Vedkamin Handöl 34T 7kw.  1 1/2-plans Platzerhus byggt 1978 pÃ¥ 230kvm i Norsjö kommun (Norsjövallen) Norrlands inland mellan SkellefteÃ¥ och Lycksele.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!