Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Problem med Ã¥ aktivere tilskott  (läst 572 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad JonR

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 12
  • Karma +0/-0
Problem med å aktivere tilskott
« skrivet: 01 december 2020, 11:20:41 »
Hei,
jeg har en IVT Greenline HT E med Rego 634. Nå har jeg problemer med at motorskyddet løser ut så jeg tenkte å kjøre med tilskott til jeg har løst problemet med motorskyddet.
Men problemet er at tilskottet ikke blir aktivt. I meny 5.4 har jeg valgt Enbart tilskott og i meny 5.5 har jeg valgt å aktivere tilskott. Tilskottstimeren er satt til 10 minutter. Men når jeg ser på timeren så begynner den på 10:00 med med en gang den går til 9:59 så hopper den tilbake igjen til 10:00. Så tilskottet starter aldri.
Noen ide om hva dette kan komme av?

Under 8.2 har jeg Block av tilskott. Denne står på 0 grander. Hva er det denne gjør? Finner ikke den i manualen min.
Når det gjelder motorskyddet som løser ut, er det noe der jeg kan feilsøke selv? Jeg hadde en periode forrige vinter der det løste ut av og til så har det fungert fint hele sommer men nå har det løst ut 3 ganger på to dager.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 721
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!