Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: grön ljus pÃ¥ min plasmakluster lampa  (läst 2559 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad LVPnl

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Stad/land: Örebro
  • Antal inlägg: 13
  • Karma +0/-0
  • Kön: Kvinna
  • LVP älskare i sommarn
grön ljus på min plasmakluster lampa
« skrivet: 11 januari 2011, 14:55:55 »
 Sc:,h
Jag hittade en fråga om detta från förre år. Min plasmaklusterlampa ljuser grön. Jo, bra fråga, nu 11 januari 2011 jag fick samma. Men vad är lösningen. Ingenting om detta i användarmanualen. Och nu får jag en servicetekniker som kom på måndag!! Så en vecka tar det. Min man Hans håller på med att ta bort alla is. Det finns otroligt mycket is i utedelen. Förhoppningsvis är det orsaken. Men om det finns en forum och jag hittar frågan med google då skulle det vara fint om det finns ett svar. Om jag vet detta då ska jag lägga in i forumet. Eller någon som vet redan? Marja
 a:gl
Jo, den funkar igen. Jag ska inställa service besöken (om en vecka!!). Min man tog bort alla is från utedelen med en värmepistol (försiktigt naturligtvis). Det fanns mycket snö och is i den. Ventilatorn kunde nästan inte röra sig. Den har ett tak men med detta väder räcker det inte. Jag bytt också batterieri fjärkontrollen men det var inte orsaken. Och nu den funkar!!! Pphhh, tur!! Oh, jag talar om en electrolux ESD09HRA den har vi i vårt fritidshus (torpet). Den köpte vi i 2007. Vi har också en electrolux esd12hra för vårt stora hus.
« Senast ändrad: 11 januari 2011, 16:04:23 av LVPnl »

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!