Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: nÃ¥n som är intresserad att köpa en panasonic es-12ckp reselvdels maskin  (läst 2255 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pepsi

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +0/-1
har en som lämnat felmeddelande att antingen kretskort inne el ute e fel kan även va fel pÃ¥ kompressor.inne delen är som ny i alla fall och utedelen snurrar fläkten pÃ¥  ;D
jag hör att kompressorn går upp i varv och lämnar värme till inne delen hinner upp i att dra ca 1000w sen lägger den av gör ett par starter sen kommer larm. kompressorn går 1-3 minuter.
montera denna begagnad i höst har gått 4år innan kylmontör sa till mej att kompressorn e det inget fel på i alla fall.gav väldigt bra sa han. värdet av de orden vet jag ej men körd sammanlagt 50 timmar sen dess. så ge mej ett bud och hämtas på plats. lysekil.
mob 0700911199 mvh peps
 

Utloggad pepsi

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +0/-1
ingen som behöver en prima inner del med en helt ny fläktmotor å nytt lager till den i reserv?

Utloggad TS Comfort AB

  • I branschen
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 8448
  • Karma +10/-2
  • Kön: Man
  • Säljer och installerar värmepumpar
    • www.tsfs.se
Om du uppger priset som du kan tänka dig kanske du fÃ¥r lite mer respons  :)
Sen kanske denna ska ligga under köp och sälj tavlan istället för det kanske är där reservdelsköparna är !
Företaget har bytt bolagsform 20070101 från tidigare TS Fastighetservice till nuvarande TS Comfort AB
Se www.tsfs.se eller www.comfortab.se för aktuellt utbud av luftvärmepumpar och Poolvärmepumpar.
Våra luftvärmepumpar kommer från dom Svenska Generalagenterna och har därmed 5 års totalgaranti. Vi säljer enbart luft/luft värmepumpar inkl installation och då inom vårat installationsområde Södra Stockholm/Södermanland med lite omnejd.
Kontakta oss för kostnadsfritt hembesök för förslag på märke och modell som är lämplig för just eran fastighet.

Utloggad pepsi

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +0/-1
1500kr å admin får gärna flytta.
själv så leta jag efter köp å sälg men hitta det ej här???
i alla fall får ni inget svar ring el sms a på 0700911199
« Senast ändrad: 25 november 2011, 23:49:39 av pepsi »

Utloggad pepsi

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +0/-1
upp elleriupp

Utloggad pepsi

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +0/-1
vid av hämtning 800kr

Utloggad pepsi

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +0/-1
ok nu skruvas den ner snart å körs till skroten e ju en del koppar.

Utloggad pepsi

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +0/-1
har haft på hälsning av kylmontören var en koppling som läckte ur gasen kompressorn funka och va frisk enligt han så felet är en skarv koppling som inte riktigt hör dit på det yttre tryckröret
så en kylmontör som inte fyllde eftersom han skulle ha 3papp för byte å fyllning å det hade jag inte råd me.. fick betala 700kr ändå så en komplett värmepump som behöver nån koppling där röret ska skarvas som ett bromsrör inte som ett vatten rör :-\
så 1500kr vid avhämtning
ring 0700911199 om de e intressant finns i lysekilstrakten

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!