Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Synpunkter pÃ¥ denna anläggning +-  (läst 2287 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad arinie01

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 5
  • Karma +0/-0
Synpunkter på denna anläggning +-
« skrivet: 31 augusti 2006, 14:26:49 »
Hej.
Som nybörjare har jag lovat hjälpa mina föräldrar att få ned energikostnader etc. har därför för avsikt att installera följande anläggning.

Ultimatemarket; Ultimate 9000 (Vesi-Ilpo)  monteringsort SkÃ¥ne

http://workspace4.smilehouse.com/workspace.client_innoros/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=20301

Kom gärna med synpunkter (+/-) pris exkl. montering ca. 34.000 kr.

Montering har vi tänkt hyra in rör -och kylmontör då vi själva har elbehörighet. Systemet ansluts till befintlig oljepanna typ Pulsonex.

Utloggad arinie01

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 5
  • Karma +0/-0

ny i gamet

  • Gäst
ny i gamet
SV: Synpunkter på denna anläggning +-
« Svar #2 skrivet: 01 september 2006, 00:29:09 »
bästa hjälpen fÃ¥r man om man väljer en installation där produkten har ett färdigt service nät runt sig om nÃ¥got händer ta t,e,x strateg . starline . argo luftvatten . som kund sk--er dom i dig. lÃ¥t kyl eller rörfirman va med och rekomendera köp produkten av dom hÃ¥ll dom ansvariga för installationen . samordnar du den som jag tror är det problem med ansvars frÃ¥gan . när nÃ¥got händer . min röris tog hela smällen när vi provade med en av ovanstÃ¥ende märken . inte en krona fick hann tillbaka av den firman som hann köpt dom av . och till rÃ¥ga pÃ¥ allt var det jag som sÃ¥g annonsen och tipsade honom . nu har jag en airvell 12kwh och är kalas nöjd . installerad med garanti  *vinkar*

Utloggad arinie01

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 5
  • Karma +0/-0
SV: Synpunkter på denna anläggning +-
« Svar #3 skrivet: 01 september 2006, 09:21:19 »
För installation får man anlita någon av tillverkaren/säljaren rekommenderat montör!

Garantier etc. man fÃ¥r läsa det finstilta...  :,v(

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!