Håller med "VarmOchGod" både i att det verkar som Daikin pysslat om sina servrar och även frågorna om Daikins support.
Vad jag kan förstå är detta ett forum för teknisk support på Daikins värmepumpar med en representant för Daikin närvarande, som lämpligt nog kallar sig Daikin_ ...........
Har svårt att se det praktiska med ett forum där fabrikantens representant inte är aktivt närvarande och ger goda råd och förklaringar till problemen som flera av hos haft..... Att bara rakt konstatera att min inledande fundering om felande Daikinservrar inte hade någon bäring, verkar inte speciellt smart sett i ljuset av de senaste kommentarerna av användare här
Jag håller med om närvaron, det borde vara bättre.
Dessvärre är den personen som skulle hantera detta ej tillgänglig p.g.a. andra uppgifter.
Jag å andra sidan är inte anställd för att hantera frågor på forumet utan det är något jag försöker hinna med mellan alla arbetsuppgifter och många gånger på min fritid.
P.g.a. detta kommer denna tråd "teknisk support" att stängas ner efter detta och ni får använda er av de vanliga kanalerna (era återförsäljare). Jag hinner dessvärre inte hantera detta i den mån jag skulle önska och då är det bättre att stänga ner detta än få missnöjda användare/kommentarer.
Vad gäller min kommentar så kvarstår den, vid tidpunkten fullkoll ställde frågan fanns det inga klagomål registrerade i hela europa och så är det än idag. Med tanke på att vi har ett tusental wifi adaptrar i sverige och ett par hundra tusen i europa så förväntar jag mig att något skall vara inrapporterat men så är inte fallet.
Beklagar era problem men jag vet fortfarande i skrivande stund inte vad som är orsaken.
Mvh
Daikin