Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Ivt 12KHR-N felkod 0-2.  (läst 2441 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad fanskapet

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Satans kallhÃ¥la.
  • Antal inlägg: 4
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Hatar kyla.
Ivt 12KHR-N felkod 0-2.
« skrivet: 18 september 2015, 09:13:21 »
Överhettad kompressor. StÃ¥r still. Värmer dÃ¥ligt, när den väl startar igen. Fungerat tvÃ¥ Ã¥r av fyra. TvÃ¥ vintrar som iskloss, till äntligen nÃ¥gon monterade utegivaren utanför. Ã…terförsäljare ivt center Kalix. Mycket dÃ¥lig service. Felmonterad innedel, motlut i trÃ¥get, vattnet rinner efter mina dyra handtryckta tapeter, fick betala flera tusen spänn för att nÃ¥n skitskalle kom och konstaterade att han inte ville röra i den. Och nu värmer den knappt alls, blÃ¥ser runt luften, om den startar.  En riktigt dÃ¥lig investering. Dj-la kylskÃ¥p...grr . Och sÃ¥ när vi ändÃ¥ är här, säger vi r.i.p till Panasonic Twin rotary, som döden dött efter Ã¥ttaÃ¥rig tjänstgöring. Panasonic primascroll fungerar, peppar peppar fortfarande, efter nio. Och. Till vintern fÃ¥r vi se hur fh35:an gör sig. Suck.
Mitsu fh35. IVT 12 khr-n. Pana e12ekeb-spp. Pana  he9dke-spk. 510kvm, varav 340 uppvärmt. 12st LG ac, sommarhus.

Utloggad fanskapet

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Satans kallhÃ¥la.
  • Antal inlägg: 4
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Hatar kyla.
SV: Ivt 12KHR-N felkod 0-2.
« Svar #1 skrivet: 22 september 2015, 20:40:53 »
Enligt servicefirman så har den inga garantier, bara försäkringar, som påstås täcka åldersavdrag, och självrisken på hemförsäkringen. Och då ska tydligen jag betala hela summan, innan jag får tillbaka något. Jahaa... inget för husvagnen ;).. Nä, men tycker nog att IVT inte ska sälja med falska argument... 6 års vaddå? Och 10 år på vaddå. Vilken skit. Jag hade sparat flera års elräkningar, på att inte köpa en IVT. Få se vad de säger, imorgon när de ska kolla på den.
Mitsu fh35. IVT 12 khr-n. Pana e12ekeb-spp. Pana  he9dke-spk. 510kvm, varav 340 uppvärmt. 12st LG ac, sommarhus.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!