Skrivet av: Carl N
« skrivet: 01 juli 2025, 12:40:24 »Jag tror köldbärartemperaturen kallas Brine in/ut på en Thermia.
Väljer du en mindre tillverkare så tar du helt klart en större risk.
Du har varken garanti, service eller reservdelar om tillverkaren försvinner.
I de fallen är man utlämnad till att det finns nån kyltekniker/VVS-are som kanske kan och vill åta sig att reparera den om de har tid, ork och lust, till en peng som den personen bestämmer.
Väljer du en mindre tillverkare så tar du helt klart en större risk.
Du har varken garanti, service eller reservdelar om tillverkaren försvinner.
I de fallen är man utlämnad till att det finns nån kyltekniker/VVS-are som kanske kan och vill åta sig att reparera den om de har tid, ork och lust, till en peng som den personen bestämmer.
.png)











.png)




gäster: 837
dolda: 0
användare: 0