Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Blinkande klocka  (läst 968 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

JanaH

  • Gäst
JanaH
Blinkande klocka
« skrivet: 31 oktober 2023, 19:53:24 »
Säkert mkt korkat men jag får inte vår fläkt Aermec EWI 091h att starta igen. En klocka blinkar på själva fläkten. Har provat det mesta tycker jag på fjärrkontrollen. Tacksam om någon vet.

 

Inloggad Josth

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 9641
  • Karma +4/-2
  • Kön: Man
SV: Blinkande klocka
« Svar #1 skrivet: 31 oktober 2023, 20:26:52 »
Är det inte bara en "Timer On"-funktion som behöver nollställas genom att man trycker upprepade gånger på Timer-knappen?
1½-planshus byggt i slutet av 90-talet. 169 kvm + fristående garage 35 kvm. Kryp-/balkgrund numera tätad och avfuktare DS15 inkopplad. Vattenburet ettrörssystem med radiatorer i fyra slingor. Nibe 310P tillverkad 1997. Service: Kompressorbyte 3 ggr samt byte förångare, expansionsventil, torkmedel, pressostat, elkondensatorer, cirkulationspump, säkerhetsventil och ny kraftigare fläkt.

JanaH

  • Gäst
JanaH
SV: Blinkande klocka
« Svar #2 skrivet: 05 november 2023, 17:06:33 »
Är det inte bara en "Timer On"-funktion som behöver nollställas genom att man trycker upprepade gånger på Timer-knappen?
Har tryckt på allt tycker jag men när du säger timer knappen vilken av dem menar du då? Finns en knapp som heter set/c menar du den ? Jag har en bild men fattar inte hur man klistrar in en bild här.


Inloggad Josth

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 9641
  • Karma +4/-2
  • Kön: Man
SV: Blinkande klocka
« Svar #3 skrivet: 05 november 2023, 17:20:36 »
Ok, är inte säker på exakt hur din fjärrkontroll ser ut men de flesta brukar ha en knapp för Timer-inställningar. Då kan man behöva nollställa timern för att få bort klockan.

För att kunna ladda upp bilagor och bilder på forumet måste man vara registrerad medlem och inloggad.
1½-planshus byggt i slutet av 90-talet. 169 kvm + fristående garage 35 kvm. Kryp-/balkgrund numera tätad och avfuktare DS15 inkopplad. Vattenburet ettrörssystem med radiatorer i fyra slingor. Nibe 310P tillverkad 1997. Service: Kompressorbyte 3 ggr samt byte förångare, expansionsventil, torkmedel, pressostat, elkondensatorer, cirkulationspump, säkerhetsventil och ny kraftigare fläkt.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!