Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Hjälp!!NÃ¥gon som sitter pÃ¥ en fjärrkontroll till NA/11000??  (läst 2534 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Danne51

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Stad/land: GBG
  • Antal inlägg: 43
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
Hej på er.

Jag skulle vilja veta om det är nån som har en fjärrkontroll till en Nordic Air 11000 som inte används eller behövs längre.

Själv har jag varit så duktig så jag har gjort sönder min och dom är ju ganska bra att ha, framförallt då jag verkar vara en lyckligt lottad kille som faktiskt har en ganska så bra fungerande NA iallafall ;D

Hör gärna av er om ni som sagt kan hjälpa mig med mitt lilla problem

Tacksam för svar
« Senast ändrad: 07 maj 2009, 18:10:44 av Danne51 »
FORZA BK HÄCKEN

Utloggad Danne51

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Stad/land: GBG
  • Antal inlägg: 43
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
Hej igen

Trodde nog det skulle bli lättare att få tag på nån fjärris till min NA/11000 ir, borde ju vimla av såna som folk plockat ner i källarn eller ut till garaget osv osv i väntan på tippen ;D

Nåja en ricktig man reder sig själv Thumbsup så jag lyckades faktiskt laga min fjärrkontroll så nu är problemet löst ändå!
MEN skulle det vara nån som läser detta o känner fan en sån fjärris har ju jag liggandes ännu så hojta gärna till då man ju inte vet om denna lagning håller i längden

Ha det gött alla tillsvidare *vinkar*
FORZA BK HÄCKEN

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!