Skrivet av: svenske kocken
« skrivet: 05 oktober 2008, 18:56:03 »Dom rör som används är redan glödgade.
Skrivet av: svenske kocken« skrivet: 05 oktober 2008, 18:56:03 »Dom rör som används är redan glödgade.
Skrivet av: solifer« skrivet: 05 oktober 2008, 17:19:50 »Hej undrar om glögning av konan på rören är att föredra.
det var en som gjorde gasinstalationer i arbetsbodar på 60-talet sa att rören skall glödgas för att de skall täta i konan. Stämmer det. |
There aren't any users online.
|