Skrivet av: KarlE
« skrivet: 28 november 2020, 10:35:28 »Hittat problemet än?
Min geo 512 larmade för lågt köldbärartryck (läckande ledningar efter installation), då hoppade den över till att köra enbart på elpatronen utan att meddela det på något vis. De upptäcktes flera månader senare (sommar) då trycket i KB blivit så lågt att den larmade hela tiden och installatören kom för att fixa läckan, enligt IVT är detta en känd ”bugg” i mjukvaran.
Fler buggar skall tydligen vara att trots att du har installerad bypass skall de inte aktiveras i mjukvaran för att det funkar dåligt.
Dessutom förstördes ett kretskort till touchpanelen efter montage pga läckande rörkoppling, varken chassit eller elektroniken är särskilt tätad trots att alla röranslutningar är i toppen. Jävla skitpump som inte är färdigutvecklad om du frågar mig!
Min geo 512 larmade för lågt köldbärartryck (läckande ledningar efter installation), då hoppade den över till att köra enbart på elpatronen utan att meddela det på något vis. De upptäcktes flera månader senare (sommar) då trycket i KB blivit så lågt att den larmade hela tiden och installatören kom för att fixa läckan, enligt IVT är detta en känd ”bugg” i mjukvaran.
Fler buggar skall tydligen vara att trots att du har installerad bypass skall de inte aktiveras i mjukvaran för att det funkar dåligt.
Dessutom förstördes ett kretskort till touchpanelen efter montage pga läckande rörkoppling, varken chassit eller elektroniken är särskilt tätad trots att alla röranslutningar är i toppen. Jävla skitpump som inte är färdigutvecklad om du frågar mig!