Skrivet av: electroluxaren
« skrivet: 25 juli 2018, 21:59:09 »ja ja
en bra pump
om allt funkar så kör man tillbaks soppan i utedelen utan problem
för att sen flytta den
om du inte vet hur man gör så kolla i forumet det står på många ställen
en bra pump
om allt funkar så kör man tillbaks soppan i utedelen utan problem
för att sen flytta den
om du inte vet hur man gör så kolla i forumet det står på många ställen
.png)











.png)




gäster: 1201
dolda: 0
användare: 3