Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: programsnuttat & liknanade  (läst 5646 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Linsen

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 18
  • Karma +0/-0
programsnuttat & liknanade
« skrivet: 18 februari 2004, 16:35:18 »
Man kanske kunde ha någonstans där vi kunde lägga programsnuttar och excelblad och liknande som folk kommit över eller gjort själva.



//Linsen

admin

  • Gäst
admin
Re:programsnuttat & liknanade
« Svar #1 skrivet: 18 februari 2004, 16:48:16 »
Det där med "kommit över" gör det hela lite svårt, jag har inte för avsikt att vidareförmedla ev. copywright-skyddat material.
Vill man dela med sig av exelblad eller liknande som du föreslår så finns möjligheten att via den e-post du/andra registrerat, skicka eller ta emot filer av den karaktären.

Desutom finns det inte obegränsat med utrymme för filer o.dyl. på "mitt" serverutrymme.

Jag skall dock kolla vad som är möjligt.

Tack för synpunkten!

Utloggad Linsen

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 18
  • Karma +0/-0
Re:programsnuttat & liknanade
« Svar #2 skrivet: 19 februari 2004, 08:30:44 »
hmm....med kommit över menade jag ju inte piratkopierade produkter, utan mest var det hemmasnickrade småprogram jag tänkte på.

Själv är jag ingen expert på det här med beräkningar etc... och om vänliga själar vill dela med sig så..

Jag har själv precis ordnat en domän och lagt på ett webhotell som jag ska ha lite för familjen och så och vi kommer inte att använda så mycket utrymme så där skulle jag kunna hjälpa till med utrymme om så behövs.
Skulle nog kunna släppa till 150 - 200 Mb om sÃ¥  behövs.

Du vet i varje fall att möjligheten finns....

//Linsen

admin

  • Gäst
admin
Re:programsnuttat & liknanade
« Svar #3 skrivet: 19 februari 2004, 10:03:05 »
 ;D schysst! jag skall ha det i Ã¥tanke.  ;D

Jag kommer att kolla pÃ¥ den möjligheten när jag fÃ¥r tid... Det är mycke nu  :P :P

Utloggad Linsen

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 18
  • Karma +0/-0
Re:programsnuttat & liknanade
« Svar #4 skrivet: 19 februari 2004, 15:09:01 »
Kan tänka mig det. I takt med att folk upptäcker forumet kommer det att bli mycket för dig att administrera.

Folk kommer att komma med mÃ¥nga bra ideér, men det viktiga blir att försöka sortera ut och hÃ¥lla det sÃ¥  enkelt och överskÃ¥dligt som möjligt. Jag har varit / är med pÃ¥ nÃ¥gra andra boards och när intresset ökar sÃ¥ blir det mycket.......mycket.......

Det är ganska roligt för vid en av mina postningar ganska nyligen pÃ¥ svepinfo sÃ¥ efterlyste jag ett forum som detta och var väl egentligen undrande över varför nÃ¥gon inte dragit igÃ¥ng det ännu.  Men det krävs en del för att sköta det...

Mvh

//Linsen

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Mer än 20 års erfarenhet av värmepumpar
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!