Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: CTC GSI 12 . I002 Värme frÃ¥n , värme sys 1  (läst 2198 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ludvig Jakobsson

  • Gäst
Ludvig Jakobsson
CTC GSI 12 . I002 Värme från , värme sys 1
« skrivet: 12 september 2021, 14:40:09 »
Hej.
Jag har en bergvärmepumps som jag fÃ¥r I002, värme frÃ¥n i displayen efter att jag haft pumpen avstängd nÃ¥gra timmar och tömt radiatorerna. Ã…terfyllt och luftat.   Jag har inte riktigt fattat hur den fungerar men kan det ha nÃ¥got med Gradminus och när den skall starta?

Utloggad Josth

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 9633
  • Karma +4/-2
  • Kön: Man
SV: CTC GSI 12 . I002 Värme från , värme sys 1
« Svar #1 skrivet: 12 september 2021, 15:31:06 »
I002 Visar att produkten är i Sommardrift. Inget behov av värme för aktuellt värmesystem, utan enbart
varmvatten.
1½-planshus byggt i slutet av 90-talet. 169 kvm + fristående garage 35 kvm. Kryp-/balkgrund numera tätad och avfuktare DS15 inkopplad. Vattenburet ettrörssystem med radiatorer i fyra slingor. Nibe 310P tillverkad 1997. Service: Kompressorbyte 3 ggr samt byte förångare, expansionsventil, torkmedel, pressostat, elkondensatorer, cirkulationspump, säkerhetsventil och ny kraftigare fläkt.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 637
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!