Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: HÃ¥rdlöda minimalt läckage pÃ¥ inkommande ledning VP / koppar+järn  (läst 613 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Sprayblob

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Stad/land: Sverige
  • Antal inlägg: 21
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Nibe S1255-6kw
Hej...
Skulle ni säga att det är något galet med min tanke då jag vill täta/laga en minimal spricka som ibland vill läcka.
Gäller en bergvärmepanna Autoterm Terramax C6 där inkommande vattnets rör har en läcka.
Skulle vilja få en firma/någon som kan fixa detta med gaslåga och silverlod....kommer isåfall rensa plåten samt isolering runt hålet/röret så lödning kan ske utan problem.
Någon som kan rekommendera någon i Sthlm söderort?
Självklart så är det ju inga garantier på detta men jag vill inte börja byta pannan nu då den är 14 år gammal bara och skulle innebära stor utgift för mig nu. (105 tkr i material + arbete)

Andreas, Sthlm

Utloggad 25fOCUS

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 4706
  • Karma +1/-1
  • Värmepump eller värmepumpar?
Vilken röris som helst ska kunna  löda med silverlod, bara ringa runt i din närhet och frÃ¥ga. Du fÃ¥r förklara vad som ska lödas.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!