Skrivet av: Maksim
« skrivet: 28 oktober 2009, 13:29:10 »Hej,
Vi er flyttet til Sverige (Oxie) og er super glade for at bo her.
Vi har en Luft/luft värmepump som er sat op, men mangler at blive tilsluttet.
Er det noget man selv kan gøre eller skal man betale sig fra det?
evt. en her i forumet der kan hjælpe med det?
Venlig hilsen
maksim
Vi er flyttet til Sverige (Oxie) og er super glade for at bo her.
Vi har en Luft/luft värmepump som er sat op, men mangler at blive tilsluttet.
Er det noget man selv kan gøre eller skal man betale sig fra det?
evt. en her i forumet der kan hjælpe med det?
Venlig hilsen
maksim
.png)











.png)




gäster: 1407
dolda: 0
användare: 6