Skrivet av: lubbis
« skrivet: 17 maj 2023, 23:01:53 »På dotterns 2 Daikin-pumpar fungerar det och har gjort sedan installation.
Skrivet av: lubbis« skrivet: 17 maj 2023, 23:01:53 »På dotterns 2 Daikin-pumpar fungerar det och har gjort sedan installation.
Skrivet av: kWhalp« skrivet: 17 maj 2023, 19:27:07 »https://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=79501.msg820532;topicseen#msg820532
Är länken till tråden, samma fel som du upplever? Daikin verkar ha något som jag killgissar som allmänt serverstrul(?) Skrivet av: kWhalp« skrivet: 17 maj 2023, 17:44:11 »Bakgrund Fråga om du får installera en (klassisk) separat elmätare och skicka fakturan till Daikin om de ej löser problemet. Skrivet av: kahammar« skrivet: 17 maj 2023, 17:32:38 »Bakgrund
Förbrukat energi registreras ej. Ringer återförsäljare för hjälp förmodligen i Början augusti 2022 Mikael från återförsäljaret kommer senhösten 2022 och är här och på dalkins anvisningar uppdaterar programvaran. Krånglar med uppdateringen så det tar hela eftermiddagen. Blev inget bättre så jag kontaktar återförsäljaret igen 2023-02-27 återförsäljarer ringer och berättar att dom kan ej hjälpa mig mer med pumpen Dom fick inget betalt för gången före fast dom utförde jobbet med Dalkins anvisningar. Var i kontakt fler gånger när dom höll på. 2023-02-27 Ringer Dalkin själv. Får prata med någon i Växeln. Hon begär uppgifter på pumpen och lovar att Dalkin kommer att höra av sig Nu har det gått 2,5 månad inget hört VAD SKALL MAN GÖRA NÄR DALKIN TYDLIGEN BARA VILL SÄLJA OCH INTE TA NÅGOT ANSVAR. VERKAR VARA RENA SNURREN DÄR |