Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: FÃ¥r ikke koplet Daikin Altherma3 med LAN-adapter  (läst 294 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad FFOslo

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 1
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
FÃ¥r ikke koplet Daikin Altherma3 med LAN-adapter
« skrivet: 15 september 2022, 16:03:27 »
Jeg har en Daikin Altherma3 Luft-vann EHVH08S23DA6V som jeg ikke får koblet opp mot LAN-adapter (BRP069A62).

Jeg prøver å koble til trådløs-enheten til varmepumpen. Den har vært koblet til tidligere, men pga bredbåndstrøbbel, har den ikke vært koblet til på lenge, nå er det problemet imidlertid løst. Det har i mellomtiden kommet en ny app, slik at jeg må legge alt inn på nytt.

Jeg får registrert meg, og koblet opp mot LAN-enheten. -> Registrer trådløs enhet.

Deretter finner den at jeg har Daikin Altherma-adapter med riktig serienummer.

Deretter velger jeg Daikin-systemet med korrekt serienummer for fjernstyringsenheten og anlegget skal initieres, men her stopper det etter en stund med søk.

Deretter går systemet i stopp og jeg må avslutte.

Går jeg inn på brukerstøtte, står det bl.a. at jeg skal ta kontakt med installatøren og at det må sjekkes at systemenheten har korrekt versjon.

Appen har forøvrig versjon:
3.7.0.14143

Jeg har både fått byttet utedel og hovedkort, og lurer på om dette kan ha noe med problemet å gjøre ettersom nytt hovedkort ikke har registrert hverken serienummer eller modellnavn på enheten. Eller kan det være at systemenheten ikke har en oppdatert programvare. Gjeldende prograoversjon: 01.05.00

Noen som har et forslag som jeg kan jobbe videre med. Rørleggeren jeg bruker er ikke så god på dette.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!