Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Inställningar för NOCRIA 14 LBC  (läst 1792 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad port513

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 13
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
Inställningar för NOCRIA 14 LBC
« skrivet: 10 oktober 2012, 15:15:07 »
Blir inom kort Nocria ägare då panndj*vulen typ endast duger att hålla tempen ovanför +14 samt tillverka varmvatten.
Pannan har fått ett eget liv och förra vinter var det allt från +14 till +25 vilket är något för opålitligt enligt mig.

Funderade på om Nocrian kan programmeras så att den har ett veckorschema eller är det bara en dygnstimer som den har?
Manualen jag fått fatt på säger inte så mycket om inställningarna mer än att man kan sätta start och stopptid.

Befinner mig i Skåneland så erfarenheter av samma pump i samma område skulle vara trevligt.

Pumpen ska jobba i ett parhus som är ca 112kvm och har som uppvärmning gaspanna (den jag inte litar ett smack på som värmekälla). Planlösningen är väldigt öppen med endast 2 dörrar förutom till toaletterna då ;)


/Henke

Utloggad o o

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 929
  • Karma +0/-0
SV: Inställningar för NOCRIA 14 LBC
« Svar #1 skrivet: 11 oktober 2012, 06:28:04 »
Inte vecka bara On/Off & Sleep. Använder aldrig sånt själv så jag har inte en susning om hur det funkar. ;)

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!