Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Gräsklippare med elstart.  (läst 3662 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad BigGitt

  • Jag kan nästan inget om värmepumpar. Kolla alla mina tips!
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Sjöbo 27500
  • Antal inlägg: 1817
  • Karma +17/-26
  • Kön: Man
  • SkÃ¥ne, Sjöbo
Gräsklippare med elstart.
« skrivet: 17 september 2017, 19:11:40 »
Funderar på att byta min gräsklippare till en med elstart.

Var köper jag en billigast?
Jag är värdelös på att köra bil!

Glöm inte att jag är amatör.

Utloggad Josth

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 9634
  • Karma +4/-2
  • Kön: Man
SV: Gräsklippare med elstart.
« Svar #1 skrivet: 17 september 2017, 19:25:02 »
Jula tycker jag brukar sälja Stiga till bra pris, t.ex.: http://www.jula.se/catalog/tradgard/tradgardsmaskiner/grasklippare/bensindrivna-grasklippare/grasklippare-001640/#tab01  Men tyvärr är det slutsÃ¥lt i hela landet. Man fÃ¥r vara ute tidigare pÃ¥ säsongen.
1½-planshus byggt i slutet av 90-talet. 169 kvm + fristående garage 35 kvm. Kryp-/balkgrund numera tätad och avfuktare DS15 inkopplad. Vattenburet ettrörssystem med radiatorer i fyra slingor. Nibe 310P tillverkad 1997. Service: Kompressorbyte 3 ggr samt byte förångare, expansionsventil, torkmedel, pressostat, elkondensatorer, cirkulationspump, säkerhetsventil och ny kraftigare fläkt.

Utloggad Smurfen.

  • Har pÃ¥ nÃ¥tt sätt blivit
  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 19108
  • Karma +15/-13
SV: Gräsklippare med elstart.
« Svar #2 skrivet: 17 september 2017, 19:28:18 »
Kanske Biltema dom är säkert billiga om det är enda kriteriet men behöver man verkligen elstart pÃ¥ en gräs klippare dom startar ju sÃ¥ lätt  Sc:,h