Skrivet av: rolleviking
« skrivet: 17 oktober 2008, 18:12:40 »Hej Rickard.
Det funkar nog inte ovanför dörren.. sen är huset lite speciellt...
Det är egentligen två hus... 4 halvplan...
Har kompletterat lite på ritningarna,plattan till hus nr2 är gjuten i nivå
med ungefär halva källarplanet.
När man kommer in i hallen på markplan har man en halvtrappa upp till sovrummen,
en halvtrappa ner till gillestugan/matplatsen och därifrån en halvtrappa ner till källaren.

Jag har även ritat in placeringarna av pumparna. Blått = innedel , Rött = utedel .
Med dom placeringarna hoppas jag att luftströmmen från pumpen som blåser mot trappan ska delas i
trappan och därmed skicka ner lite värme i källaren??! + värma sovrummen underifrån? och att den andra ska kunna värma
resten av markplanet??
Hoppas jag kunnat göra det lite mer begripligt. Thumbsup?
.png)











.png)




gäster: 2851
dolda: 0
användare: 0