Köpa värmepump?
Spara pengar
Annonsera här
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
Kampanj från Polarpumpen!.
Varför betala dyrt för nåt enkelt?

Författare Ämne: KombinASJON CRV93 OG CRV96  (läst 827 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Myrasb

• Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 3
  • Värmepump eller värmepumpar?
KombinASJON CRV93 OG CRV96
« skrivet: 01 april 2014, 22:15:05 »
Hei

Er det noen som kan svare meg på om det er mulig å bruke en CRV96 utedel isammen med en CRV93 innedel? Slik det er nå så kobler hele greia ut etter en liten time eller så og begynner å blinke rødt. Kjørte diagnose og fikk til svar at det var fasefeil eller feil på kretskort i utedel. Jeg har sjekket alle tilkoblinger ute og inne, og må derfor gå utfra at det er kretskortet som er kaputt. Har mulighet til å kjøpe en brukt utedel som fungerer, tilsynelatende lik men den heter SAP-CRV 96 EHDSN. Kan denne kombineres med innedelen SAP-CRV93 EHA? På forhånd takk for eventuelle tilbakemeldinger.
Mvh Asbjørn

Utloggad elolle

• Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 22
SV: KombinASJON CRV93 OG CRV96
« Svar #1 skrivet: 02 april 2014, 07:53:26 »
Nej det funkar inte!!
96 EHDSN pratar inte med 93 EH(n).
Har själv provat lite olika Sanyo kombinationer.

Utloggad Myrasb

• Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 3
SV: KombinASJON CRV93 OG CRV96
« Svar #2 skrivet: 02 april 2014, 08:50:18 »
Hei, det var uansett kjempeflott å få dette avklart. Det er selvfølgelig en mulighet å bytte ut innedelen også, men tanken var å gå for en quick-fix. I det minste slippe å legge opp nye rør. Utedelen ser iallefall identisk ut så regner med at en slipper rørarbeid her.(?)
Vet du om det er plug & play å bytte ut innedelen fra SAP93 til SAP96, eller blir det forskjellige lengder på røra? Stemmer flensene? Tenkte å få alt klart før jeg ringer etter installatøren med vakuum pumpe :)

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Öppnar din e-postklient

Lär dig allt om värmepumpar!
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal