Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Nu e det äntligen klart  (läst 903 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DaSilva

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Stad/land: Sparsör
  • Antal inlägg: 19
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
Nu e det äntligen klart
« skrivet: 20 april 2006, 11:09:17 »
SÃ¥ igÃ¥r var röris här o gjorde det sista......  SÃ¥ nu stÃ¥r det en IVT HT+ C7 i källaren, väntar dock pÃ¥ innegivaren.  Gäller bara nu att gÃ¥ igenom manualen, fylla igen diket. O njuta av kompressor ljudet.   ;)
IVT HT+ C7

Utloggad Preke

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 23
  • Karma +0/-0
  • Jag älskar värmepumpar och potatismeja!
    • Potatismejerismens hemsida
SV: Nu e det äntligen klart
« Svar #1 skrivet: 20 april 2006, 11:23:46 »
Jag förstår känslan - den är underbar! Jag bytte min gamla luktande och väsnande Eryl oljepanna mot IVT Greenline HT plus E 11 och en 300 l varmvattenberedare för en månad sedan. Jag kunde inte hålla mig ifrån (f.d) pannrummet. Där satt jag och läste manualen, lyssnade på kompressor-ljudet och gick igenom displayen. När min fru saknade mig visste hon att jag var i källaren hos mina nya kamrater - "Humle" och "Dumle"
250 kvm boyta + 150 kvm biyta (källare, garage etc). Bytt frÃ¥n gammal Erylpanna (5 kbm olja) till IVT Greenline E 11, 210 m borra, 300 l varmvattenberedare. Hemsida om Potatismeja:        http://www.geocities.com/potatodairyist2000/index.html?1037993106802

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!