Skrivet av: Paxman
« skrivet: 14 januari 2015, 23:39:08 »Jag fick returnera mitt system. Dock blev jag av med pengarna återförsäljaren tog för att installera det...vilket jag egentligen tycker är helt fel. En reklamation ska inte innebära några kostnader för kunden...men eftersom Thermia hävdar att det inte är något fel på produkten sa återförsäljaren att han "fått till en goodwill-lösning"... Orkade inte tjafsa för de hundralappar det handlade om...ville bara få allt avklarat med vår klåpare till återförsäljare och gå vidare.
Nu kör jag ThermIQ och är mycket nöjd med det.
Till er som hittar till den här tråden för att ni funderar på att skaffa Thermia Online: Skaffa det INTE! Åtminstone inte innan Thermia gör något drastiskt åt det! Thermia har långt kvar innan de kommit in i den digitala världen...
Nu kör jag ThermIQ och är mycket nöjd med det.
Till er som hittar till den här tråden för att ni funderar på att skaffa Thermia Online: Skaffa det INTE! Åtminstone inte innan Thermia gör något drastiskt åt det! Thermia har långt kvar innan de kommit in i den digitala världen...