Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: ÖVERLÄGSET!!!  (läst 1887 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Norrlänningen 2.0

  • Expert pÃ¥ värmepump
  • ****
  • Antal inlägg: 532
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Allt gÃ¥r, det är bara olika svÃ¥rt
ÖVERLÄGSET!!!
« skrivet: 21 oktober 2004, 08:40:37 »
Tjena.

Rickard! Jag är dig EVIGT tacksam för att du drog igÃ¥ng detta häringa forumet.  Utan det skulle Plumber aldrig ställt det frÃ¥gor han gjorde till mig kring detta med cirkulationspumpshastighet och tempdiff....

Tack vare dessa frågor så började jag fundera i rätt banor (tog ett par dagar i vanlig ordning då det gäller mig, men till slut ramlade poletten ned)

Kan nu köra kurva 31 och hÃ¥ller tempen fint inne (jodÃ¥ Bertil...fÃ¥r jag bara skruva lite sÃ¥ är jag snart pÃ¥ 30   ;D) och har äntligen en vettig diff pÃ¥ framledning Ã¥ retur.

Längtar till kylan så jag kan testa hur långt pumpen klarar sig själv nu...blir nog ett par grader till

HELT outstanding forum, helt outstanding människor, helt outstanding svar...ja..helt outstanding bra

"ohhh Happy day"
Nu: Direktel (0 radiatorer på) Sanyo 123 och pelletskamin med kreativ skorstenslösning. Souterränghus, västerbotten

Tidigare:Thermia Villa 5.5, borra ~130 aktivt djup. FLM30 & Thermia SVR 110.  Enplansvilla i västerbotten, 175 kvm.

admin

  • Gäst
admin
Re:ÖVERLÄGSET!!!
« Svar #1 skrivet: 23 oktober 2004, 17:39:36 »
Citera
Rickard! Jag är dig EVIGT tacksam för att du drog igång detta häringa forumet.

Tack  ;D

Man kan väl utan att överdriva säga att forumet verkar fylla ett stort behov hos fler än dig.

En fråga...
Är Norrlänningen 2 samma person?  :-\

Utloggad Norrlänningen 2.0

  • Expert pÃ¥ värmepump
  • ****
  • Antal inlägg: 532
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Allt gÃ¥r, det är bara olika svÃ¥rt
Re:ÖVERLÄGSET!!!
« Svar #2 skrivet: 23 oktober 2004, 17:59:58 »
Jo...Norrlänningen blev pensionerad, detta berodde på ett nätverksfel på jobbet, då jag blev utloggad. Provade då logga in igen, men kom för mitt liv inte ihåg lösenordet. skickade då mail från användaren till mig, problemet var bara att jag bytt mail sedan registreringen, å den gamla är dödare än östersjön.

Kvar stod bara att dra igång en ny, uppdaterad version av mig själv igen..så Norrlänningen, fast version 2.0 är moi.
Nu: Direktel (0 radiatorer på) Sanyo 123 och pelletskamin med kreativ skorstenslösning. Souterränghus, västerbotten

Tidigare:Thermia Villa 5.5, borra ~130 aktivt djup. FLM30 & Thermia SVR 110.  Enplansvilla i västerbotten, 175 kvm.

admin

  • Gäst
admin
Re:ÖVERLÄGSET!!!
« Svar #3 skrivet: 23 oktober 2004, 22:48:33 »
OK ;D

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 641
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!