Skrivet av: R717
« skrivet: 26 december 2006, 18:21:46 »Hej
Jag fick känslan av pinsamhet då frontens kard board band fungerade minst sakt lite dåligt. Kostar den ändå så pass mycket så borde den funktionen vara bättre, även ägaren tyckte att det var rätt dåligt. Det finns ett väldigt obehagligt ljud från många eletriska maskiners(gissar på hur övertonerna påverkar magnetflödet) som drivs med frekvensomriktare, detta ljud kommer mer fram ännu mer om huven inte går att slutas. Kanske ett måndags ex.
Makinen är så pass teknisk kompliserad med elektronik så när det går sönder kommer nog IVT ta en slant i betalt för resevdelarna, man lär få lita rätt bra på teknikers förmåga att göra en rätt diagnos. Tvivlar inte en gris blink att IVT har kompetensen för att fixa det men det kan bli många turer dess innan.
Skulle minst sakt var intressant att provköra den i en bänk för att få svart på vitt vad den igentligen hittar på...
Funklar nog minst sakt bra för många, men det är långt från någon högprestanda maskin i mina ögon...
Hoppas det gav något
Jag fick känslan av pinsamhet då frontens kard board band fungerade minst sakt lite dåligt. Kostar den ändå så pass mycket så borde den funktionen vara bättre, även ägaren tyckte att det var rätt dåligt. Det finns ett väldigt obehagligt ljud från många eletriska maskiners(gissar på hur övertonerna påverkar magnetflödet) som drivs med frekvensomriktare, detta ljud kommer mer fram ännu mer om huven inte går att slutas. Kanske ett måndags ex.
Makinen är så pass teknisk kompliserad med elektronik så när det går sönder kommer nog IVT ta en slant i betalt för resevdelarna, man lär få lita rätt bra på teknikers förmåga att göra en rätt diagnos. Tvivlar inte en gris blink att IVT har kompetensen för att fixa det men det kan bli många turer dess innan.
Skulle minst sakt var intressant att provköra den i en bänk för att få svart på vitt vad den igentligen hittar på...
Funklar nog minst sakt bra för många, men det är långt från någon högprestanda maskin i mina ögon...
Hoppas det gav något