0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har du provat följande? http://www.no1service.se/om_no1.aspMan kan ju prova att kontakta sin leverantör också om det skulle vara akut. Jag deltog in en undersökning på IVT's hemsida där jag skrev: "IVT talar ju varmt om sin Nöjd Kund garanti, men jag undrar hur IVT kompenserar sina kunder om IVT inte lever upp till Nöjd Kund garantin???" Fick inget svar. Nu har jag en suverän IVT leverantör så jag känner mig inte oroad, men det är väl en hel del som köper IVT pga Nöjd Kund garanti då det ser ut att vara en bra trygghet.
Jag tycker inte att IVT sköter sitt nöjdkund åtagande speciellt väl. Skickade mejl till supporten den 21 December och får intesvar förrän efter den 3 Januari då supporten stängt.
Detta forum som är frivilligt är inget "klagoforum" utan tala om vad problemt är så ska du se att du kommer att få del av den erfarenhet som finns samlad hos medlemamrna.
Det väl ingen som påstått att är förbjudet med upplysningar här på forumet, problemet är att du inte har någon upplysning att komma med.Dessutom vill du inte ha någon upplysning av oss. Det enda du gjort är att häva ur dig att No1 service är skit utan att förklara vad du utsatts för.Är det såna här pajkastartrådar du vill starta så rekommenderar jag Flashback istället./Jocke
Om man läser nöjdkund garantin så står där inget om att de är tvungna att svara på mail omedelbart. Har du däremot driftstopp skall du få hjälp inom 24 timmar. Fast det verkar du ju inte ha haft eller?