Skrivet av: Rickard
« skrivet: 14 november 2007, 23:12:53 »Jag behöver bara gå till mina bekanta och deras berättelser för att inse att det inte alls är ovanligt med servicebesök och reparationer.
Köldmedieläckage
Nya mjukvaror
Utbyte av ytterdelar
Lagerbyten
Montage/byte av värmekabel
Vibrationer i vägg
Listan kan göras lång och behöver inte alltid resultera i att leverantörerna blir varse att installatören fått åka ut på uppdrag.
Viktigt att säga är att en reklamation som regel inte är nåt större problem för kunden, men kan vara en delförklaring till de rätt stora prispåslag som installatörerna vill ha på en försäljning.
Och naturligvis har de allra flesta inga problem alls med sina värmepumpar.
Köldmedieläckage
Nya mjukvaror
Utbyte av ytterdelar
Lagerbyten
Montage/byte av värmekabel
Vibrationer i vägg
Listan kan göras lång och behöver inte alltid resultera i att leverantörerna blir varse att installatören fått åka ut på uppdrag.
Viktigt att säga är att en reklamation som regel inte är nåt större problem för kunden, men kan vara en delförklaring till de rätt stora prispåslag som installatörerna vill ha på en försäljning.
Och naturligvis har de allra flesta inga problem alls med sina värmepumpar.