Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Plasmafiler till Mitsubishi MSZ-FA25VAH  (läst 1851 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad 135631

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 1
  • Karma +0/-0
Plasmafiler till Mitsubishi MSZ-FA25VAH
« skrivet: 14 september 2010, 16:57:00 »
Hej

Skulle rengöra maskinen i helgen varpå jag hade sönder det känsliga svartfärgade plasma filtret som sitter i den lite mindre blåa inkapslade delen man ska rengöra bla.

Finns det någon som har info var jag kan vända mig ock köpa detta filer samt vad det ev. kan kosta ?

Vänliga Hälsningar

Johan

Utloggad Luring2

  • Kan värmepumpar
  • ***
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 191
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
SV: Plasmafiler till Mitsubishi MSZ-FA25VAH
« Svar #1 skrivet: 19 september 2010, 12:06:00 »
Hi går att köpa på Canvas eller TSFS eller annat ställe. Själv tror jag inte mycket på den typen av luftrening, jag tar bor dessa filter så de inte bromsar luftflödet istället. Clean-funktionen som torkar lammelerna så att bakterieodör undviks är bra, övriga "gadgets" reningar ger jag inte mycket för.

Mvh
/Svante
110 m2 + 110 m2 källare (till 75% uppvärmt) i huddinge, 2 ME Q630 (FD25VABH) L-L + Panasonic 9 kv(1fas) kW L-V + handöl 42 kamin + braskamin i källaren(används ej) Systemair 400 DC TFX, samt fritidshus 60 m2 med Toshiba RAS 13 ND i nykvarn (med +10 underhållningsvärme på vintern)

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!