Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 50 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Inläggsikon:

Verifiering:
This box must be left blank:

Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Skriv in de tre sista bokstäverna i alfabetet:
Hur många var de älva dragspelarna (siffror):

För att slippa svara på kontrollfrågor, registrera dig här!


Ämnessammanfattning

Skrivet av: Bertil
« skrivet: 14 januari 2010, 23:29:29 »

krögarn
Imponerande...
Min inst anmälde inte ens installationen det ska ju göras för garantin  _/-
Skrivet av: Fjällräven
« skrivet: 14 januari 2010, 13:16:18 »

Jo Bertil, tack o lov finns det numera bärbara högtalatelefoner så tack vare det överlevde jag den långa väntetiden ! ;)
Visste ni att Nibe har register över alla pumpar, vem som installerat och vem som äger densamma samt vilka delar som bytts ut och när(ifall ÅF rapporterar detta förstås). Detta är bra info speciellt då pumpen redan fanns i huset när man köpte och ÅF lagt ner. :)
Skrivet av: Bertil
« skrivet: 14 januari 2010, 11:55:53 »

Man bör nog betänka det enorma antal som ringer just nu mha den hemska vintern...
Dom flesta anläggningarna var ju "otestade" för svinkyla.

Fast 1timme och 20 minuter det ska DU ha respekt för. Många skulle nog skälla ut dom efter sån väntan  :D
Skrivet av: shjerpe
« skrivet: 14 januari 2010, 10:52:52 »

Låter bra!
Vore kul och veta vad dom kunde hjälpa dig med?

Vh
Stefan

:) Kontaktade Nibe support för första gången och fick utmärkt hjälp och trevligt bemötande, sånt bör omnämnas tycker jag !
Nibe har tydligen fattat att hög servicenivå och bra produkter ger nöjda kunder och genererar fler köpare, lite konstruktiv kritik dock då jag fick vänta en timme o tjugo minuter på att komma fram så gör något åt telefonen ! Aktivera en telefonsvarare eller anställ en tekniker till det betalar sig mångfalt.............
Och när man ändå är på detta humöret tycker jag detta forumet är väldigt bra med många eldsjälar som besitter kunskap och vill dela med sig och övriga som jag själv som tycker det är värdefullt att utbyta erfarenheter så folk har det varm o skönt ! *vinkar*   *vinkar*
Skrivet av: Fjällräven
« skrivet: 14 januari 2010, 10:07:48 »

 :) Kontaktade Nibe support för första gången och fick utmärkt hjälp och trevligt bemötande, sånt bör omnämnas tycker jag !
Nibe har tydligen fattat att hög servicenivå och bra produkter ger nöjda kunder och genererar fler köpare, lite konstruktiv kritik dock då jag fick vänta en timme o tjugo minuter på att komma fram så gör något åt telefonen ! Aktivera en telefonsvarare eller anställ en tekniker till det betalar sig mångfalt.............
Och när man ändå är på detta humöret tycker jag detta forumet är väldigt bra med många eldsjälar som besitter kunskap och vill dela med sig och övriga som jag själv som tycker det är värdefullt att utbyta erfarenheter så folk har det varm o skönt ! *vinkar*   *vinkar*

Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!