Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Trasig 126, fÃ¥tt vänta 2,5 mÃ¥nad pÃ¥ att fÃ¥ igÃ¥ng den. Har jag nÃ¥gra rättigheter  (läst 1582 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Scades

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 1
  • Karma +0/-0
Min sanyo 126 pajade 3 veckor efter att den två åriga garantin gått ut.(har 3år självrisk eliminering kvar från kcc). Först fick jag vänta 3 veckor innan service tekniker kunde komma och titta på den. Felkod att kretskort utedel konstaterades. Kretskortet beställdes men slut i hela Sverige och leverans problem, ytligare ca 1,5 månader väntan. I veckan var service teknikern här och installerade nya kretskortet, men problemet kvarstod( tydligen flera fel på samma felkod som inte sanyo gett ut till service).
Nu har beslut tagits att utedelen ska bytas ut mot en renoverad begagnad. Men problemet är att sanyo (Ahlsell,Kcc) inte har några färdiga och kan därför inte ge mig någon leveranstid. Vet någon vad jag har för rättigheter i denna soppa[/b?]. KCC säger har garantin gått ut med så bara en dag så har den gått ut.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!