0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag klagar som sagt inte på timkostnaden utan att man ska tjäna mer en det dubbla på reservdelarna än arbetet och detta med stöd av IVT:s rekomenderade konsumentpriser.
Tågråttan sitter väl o småler lite nu?
Före jul, när det hade snöat ordentligt, kom katten in med isbollar hängande i pälsen.Sin vana trogen hoppade hon, utan att jag såg det, upp på hemmabioreceivern, en Denon AVR-3311, som stod på, men för tillfället inte spelade något.När jag skulle sätta på lite musik igen, via AirPlay från rummet jag sitter i, så händer inget. Jag började kolla vad det kunde vara för fel, jag visste inte i detta läge att katten hade tinat upp på stärkaren, och jag provade allt möjligt, och den såg ut att fungera, men var knäpptyst.Efter att jag såg att det låg en liten vattenpöl på skivspelarlocket och på hyllan som skivspelaren och stärkaren stod på insåg jag att det troligen var katten som orsakat en vattenskada. Nåväl, jag lämnade inte den till HIFI-klubben, som skickade iväg den, och jag satte ett tak på 3000:-, vilket killen i affären tyckte var att ta i. Efter en dag ringer reparatören och säger att han behöver byta HDMI-kortet, vilket är det översta kortet, och det skulle kosta 8200:-. Jag köpte i stället efterföljaren, en AVR-3313, för 9998:-.