Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: AWYZ 14 LB  (läst 8316 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kasatonov

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 15
  • Karma +0/-0
SV: AWYZ 14 LB
« Svar #15 skrivet: 19 augusti 2006, 18:53:04 »
Hej igen,

Jag har snackat med en Ã¥terförsäljare där jag bor (Ã…kersberga) angÃ¥ende en AWYZ 14 LB. Hans pris är 21900:- ink installation, högt pris??? Sen rekomenderade han en ASYB 9 LD i stället, han tycke den skulle räcka till för vÃ¥rt hus. Priset för den hos honom ligger pÃ¥ 18900:-, bra pris?? bra pump som räcker till?? Tacksam för svar  ^-^

Mvh,

Johan

Utloggad qvisten

  • I branschen
  • Expert pÃ¥ värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 692
  • Karma +0/-1
  • Kön: Man
SV: AWYZ 14 LB
« Svar #16 skrivet: 20 augusti 2006, 09:36:27 »
Hej igen,

Jag har snackat med en Ã¥terförsäljare där jag bor (Ã…kersberga) angÃ¥ende en AWYZ 14 LB. Hans pris är 21900:- ink installation, högt pris??? Sen rekomenderade han en ASYB 9 LD i stället, han tycke den skulle räcka till för vÃ¥rt hus. Priset för den hos honom ligger pÃ¥ 18900:-, bra pris?? bra pump som räcker till?? Tacksam för svar  ^-^

Mvh,

Johan

ASYB 9LD (PLASMA) är på 6,1kW så den räcker troligen till dit hus. Den har även tvättbara filter mm. Inget fel på priset.

mvh Rickard

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!