Skrivet av: lunk Umeå
« skrivet: 18 januari 2016, 22:41:21 »Om dom hade kallt som fan när VPn är spärrad så beror det antagligen på att dom ställt in för låg effekt på elpatronerna och/eller för låg temp i nedre tanken.
Skrivet av: lunk Umeå« skrivet: 18 januari 2016, 22:41:21 »Om dom hade kallt som fan när VPn är spärrad så beror det antagligen på att dom ställt in för låg effekt på elpatronerna och/eller för låg temp i nedre tanken.
Skrivet av: Perak« skrivet: 18 januari 2016, 20:07:24 »Hittade just att fabriksinställningen är på -10. Förklarar ju en hel del .
Skrivet av: Perak« skrivet: 18 januari 2016, 19:45:16 »Var hos en bekant i Lördags. Dom hade kallt som fan inne, vilket berodde på att ute delen stod still. Och att det inte var tillräckligt med elspets aktiverad. Med största sannolikhet hade utedelen stannat på låg utetemp under natten då det var nedåt -20-22. När jag var där stod den fortfarande, trots att temp i utedel visade -11 och utegivaren -12. Måste utetempen upp ännu mer för att få startsignal igen? Hittar inget om det i manualen. Utedelen blinkade A och 39 fast sken.
|
|