Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!
 

Författare Ämne: Undrar om nÃ¥gon av er känner sig riktigt nere ibland.  (läst 45955 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad BigGitt

  • Jag kan nästan inget om värmepumpar. Kolla alla mina tips!
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Sjöbo 27500
  • Antal inlägg: 1817
  • Karma +17/-26
  • Kön: Man
  • SkÃ¥ne, Sjöbo
Ren nyfikenhet. Då det händer mig då och då. Och ett forum är perfekt för att få mig på fötter. Bara läsa, komma med tips om man kan. Hur är det för er?

Edit. Vädret idag och dessa tidiga mörker kan knäcka en :-(
Jag är värdelös på att köra bil!

Glöm inte att jag är amatör.

Utloggad rocas

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Örebro
  • Antal inlägg: 3887
  • Karma +3/-2
  • Kön: Man
SV: Undrar om någon av er känner sig riktigt nere ibland.
« Svar #1 skrivet: 28 oktober 2014, 19:58:24 »
Ingen är nog helt befriad ifrån slängar av lätt eller tung ångest....

......inte ens projektfokuserade män, som oftast undviker att tala om känslor...
Bor i Örebro/Närke.
Nibe 2025-6, dockad direkt på returen till en kökspanna, ej tank, styrd via rumstermostat. Nyinstallerad (jan-09). KVT 11 monterad 2011 efter sönderfrusen förångare. Åretrunthus byggt 1907, men tillbyggt/renoverat under de 40 år jag har ägt det.
Flera olika luft/luft pumpar, som används som ac sommartid eller värmetillskott vid minusgrader.
Ved-kökspanna.
Rullande årsförbrukning/köpt el: 10000 kwh
39 st  solpaneler monterade hösten 2022.

Utloggad SUNE73

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: STOCKHOLM
  • Antal inlägg: 1042
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • KUNSKAP ÄR MAKT!
    • Temp mätning
SV: Undrar om någon av er känner sig riktigt nere ibland.
« Svar #2 skrivet: 28 oktober 2014, 20:09:50 »