Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: NÃ¥gon som kan läsa mina loggfiler och se vad man kan fÃ¥ ut av dem  (läst 1149 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad niad

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 7
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
F1245-6, temp kring 0-3 grader ute, alla termostater öppna.. vet inte om det är något mer som kan vara bra att veta.

Jag har loggat med USB minne ett par dagar nu och tänkte bara se om någon kan tolka vad som står i loggen. Jag vill mest veta om man kan läsa ut från loggen om pumpen beter sig normalt.

Antal starter, varmvattentid per dag... ??


Utloggad Smurfen.

  • Har pÃ¥ nÃ¥tt sätt blivit
  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 19104
  • Karma +15/-13
Du bör nog logga 1 gÃ¥ng per minut det är lättare att se temperaturerna dÃ¥. Ser att du har version 1725 visste inte att det fanns en sÃ¥n är det nÃ¥n specialare för nÃ¥got extra tillbehör  Sc:,h
Nibe 1245 8kw kopplad mot Hpd acktankar/arbetstankar med förvärmnings slinga för vv tillsammans med vedpanna. Stibel eltron återvinnings aggregat typ Flm som värmer 180 meters borra.

Utloggad niad

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 7
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
Vet inget om versionen. Den är nylevererad från packad pall för en dryg vecka sedan. Återkommer med nya loggfiler med minutlogging.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Mer än 20 års erfarenhet av värmepumpar
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!