Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: NÃ¥gon som kan rekommendera en leverantör/montör i S.skÃ¥ne?  (läst 1464 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jimmy_I

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 48
  • Karma +0/-0
Hoppas att det är ok att fråga annars får moderator plocka bort tråden.

Orsaken till att jag frågar är att jag har haft stora svårigheter att ens få en CTC montör att komma och kolla vilken pump som skulle passa till vårt hus. Har ringt en 3-4 st. som säger att dom ska återkomma men gör det inte. En annan var och tittade men återkom aldrig med offerten. Börjar bli riktigt trött på alla dessa j-a amatörer som finns i denna branchen. Dom må kunna sina produkter men dom vet inte ett skit om hur man behandlar kunder eller blivande kunder. Jag skulle därför uppskatta väldigt mycket om någon kan tipsa om en SERIÖS montör som man inte behöver jaga med blåslampa för att dom ska uträtta något.

Jag finns i Skurups kommun.

Utloggad lagre

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 6
  • Karma +0/-0
Värmegården i Hörby jobbar över hela skåne. Installerade enligt mina önskemål (är allergisk mot synliga sladdar, rör på ytterväggen osv.). Inga problem med installationen, eller att få dem att komma tillbaks då jag hittade ett rör som droppade (gammalt rör som de behövde ta bort för att få in pannan, har ett pannrum på typ 1.5 kvm).

Utloggad Jimmy_I

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 48
  • Karma +0/-0
Tack för tipset :) Vad var det för lösning du fick installerat?

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Mer än 20 års erfarenhet av värmepumpar
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!