Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: IVT Greenline C6 (Rego 600) Menu 9 - Safety functions / Skyddsfunktioner  (läst 2258 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad fulda

  • Kan värmepumpar
  • ***
  • Antal inlägg: 79
  • Karma +0/-0
Hi All,

I have found, there is some functions in menu 9 which is not accessible in any access level.
Rather, I know how to enable acces levels: CUSTOMER1/CUSTOMER2/SERVICE. Az I know, there is also access level FACTORY which I do not know how to enable. Is there anybody who using that access?

Jindra

google translator:
Hej Alla,

Jag har hittat, det finns vissa funktioner i menyn 9 som inte är tillgänglig i alla åtkomstnivå.
Snarare, jag vet hur du aktiverar tillbehör nivåer: KUND1/ KUND2/SERVICE. Az Jag vet, det finns också åtkomstnivå FABRIK som jag inte vet hur man gör. Finns det någon som använder den till?

Jindra

Utloggad allankj1

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 27
  • Karma +1/-0
Factory menu you can access by going to menu 5.12. Press select and when the version number is visible, hold the middle button pressed for about 5 seconds. Then you have access to the factory menu.

Factory menyn kan du nå genom att gå till menyn 5,12. Tryck på select och när versionsnumret är synlig, håll ner den mellersta knappen intryckt i ca 5 sekunder. Då har du tillgång till fabriken menyn.

Utloggad Toticci

  • I branschen
  • Expert pÃ¥ värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 236
  • Karma +0/-0
  • Jag älskar värmepumpar!
Not really using it... if you're using open source, then you need to make some changes here to prevent the exchanger to freeze  tomte::.
2 plans sutteräng + källare. Uppvärmd yta 300m2. Förbrukning inkl hushåll år1 ~25k
Nuvarande ~19k (~16k ink pv)
Uppvärming 12kw V/V + 7kw L/V + l/l + 7m sol + (20m2 PV)

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Mer än 20 års erfarenhet av värmepumpar
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
CitCop - Värmepumpar med installation i hela Sverige
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!