Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Erfarenhet av värmepumpsleverentörer i Norge?  (läst 1287 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad spydeberg

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 9
  • Karma +0/-0
Hej!

Vet ju att forumet är svenskt, likaså är jag men bor i Norge. Är nu på gång att byta ut oljepannan mote en värmepump för antingen luft eller bergvärme.

Min fråga till forumet är om ni har någon erfaranhet av Norska värmepumpsleverentörer, håller de samma standard på support som i Sverige? Vilka leverentörer levererar isåfall bra respektive dålig support?

Anledningen till detta är att jag nu hört från flera olika källor att supporten från en av de stora leverentörerna i Sverige ger riktigt usel support i Norge.

Väldigt tacksam för svar o synpunkter då detta är en viktig del för mig när jag ska bestämma mig för leverentör.

OBS med leverentörer menar jag inte Nisses rör & vvs som kanske säljer lösningen utan NIBE,IVT,Thermia,CTC .. etc...

Utloggad ORAKLET

  • VVS-Tekniker
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 5464
  • Karma +28/-13
  • Kön: Man
SV: Erfarenhet av värmepumpsleverentörer i Norge?
« Svar #1 skrivet: 08 april 2010, 17:07:43 »
Jag vet av erfarenhet att IVT naturvarme i kongsvinger har bra support. Vet inte med de andra, men det borde väl va som här.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!