Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Felkod H98  (läst 1303 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael Berglund

  • Gäst
Mikael Berglund
Felkod H98
« skrivet: 28 maj 2014, 20:50:10 »
Hej !
 Jag har en panasonic modell beteckning CS-E12CKP  Ã…r 2004 !
Den satt i huset sen vi flyttade in 2011  Jag har jag renoverat en hel del med huset och inte lagt nÃ¥gon energi pÃ¥ luft luft förränns nu ! Jag tyckte att luftfuktigheten i huset var hög sÃ¥ jag slog pÃ¥ Dry funktionen och till största delen stod still ! Upptäckte senare att man kunde göra en diagnos test pÃ¥ den och upptäckte att jag fick en fel kod H98, Titta i instruktionsboken till den och hittade att filter kunde vara skitigt ! ( Har aldrig gjort rent den ) SÃ¥ jag testa och dammsög den men fÃ¥r fortfarande upp felkod H 98, Ac verkar fungerar fin fint, likväl sÃ¥ Värmen ( Heat ) SÃ¥ vad an det vara för fel samt hur nollställer man felkoderna ! Utomhusdelen kan brumma lite, Men jag har inte använt den pÃ¥ flera Ã¥r, Bara provat lite dÃ¥ och dÃ¥ !

Tacksam för svar
// Mikael

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!