0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Skickade ett mail till Nibes kundsupport för ca 3 veckor sedan. Inget svar har dykt upp ännu. Vad har ni för erfarenheter av Nibes support? Svarar de på mail (vilket man utgår från) eller är man tvungen att lyfta luren och ringa dit?
Dom har ju en chatt funktion på deras hemsida.Rätt kul faktiskt.Det är någon som svarar direkt, Den är öppen dagtid.Jag försökte få fram verkningsgraden på en av deras ved pannor men det gick inte
Citat från: Hansson skrivet 08 januari 2007, 22:00:52Dom har ju en chatt funktion på deras hemsida.Rätt kul faktiskt.Det är någon som svarar direkt, Den är öppen dagtid.Jag försökte få fram verkningsgraden på en av deras ved pannor men det gick inte Detta kan bero på att verkningsgraden för pannor är svår att ge exakt då det är mycket som påverkar som tex kvaliteten på ved och vilket träslag det är, men det hör nog hemma i ett annat forum.Ska prova den där chatten.....innovativt och nytänkande av dom måste jag säga Thumbsup